Google marketing: Niet alleen text-ad's meer
Google slaat een nieuwe weg in met een campagne op Google Earth voor General Motors. Internetters uit 6 Amerikaanse steden krijgen in hun searches banners met video-clips te zien waarop ze kunnen doorklikken, en die ze via de Google Earth-sattelieten meeneemt naar lokale Saturn dealers, een kleiner automerk van General Motors.
Het is een test-project waarin 3 technologiëen van Google worden samengebracht: hett geografisch vinden van gebruikers, Google Earth en video-ad's.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisWanneer je bij de dealer aan komt 'vliegen' openen de deuren van de showroom zich en wordt je ontvangen door een verkoper. Je krijgt een paar keuzes voorgelegd als ' wil je de motorkap openen', of een 'testrit maken'. Het experimenteel 'verkopen' van test-ritten voor een nieuw model Saturn, de Aura, lijkt het doel van de campagne van GM, die de naam 'Take the 250.000 mile test-drive' draagt.
Geen voorbeeld helaas, in Nederland voldoen we niet aan de geografische kwalificaties...Lees verder
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid