
Google slaat een nieuwe weg in met een campagne op Google Earth voor General Motors. Internetters uit 6 Amerikaanse steden krijgen in hun searches banners met video-clips te zien waarop ze kunnen doorklikken, en die ze via de Google Earth-sattelieten meeneemt naar lokale Saturn dealers, een kleiner automerk van General Motors.
Het is een test-project waarin 3 technologiëen van Google worden samengebracht: hett geografisch vinden van gebruikers, Google Earth en video-ad's.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeWanneer je bij de dealer aan komt 'vliegen' openen de deuren van de showroom zich en wordt je ontvangen door een verkoper. Je krijgt een paar keuzes voorgelegd als ' wil je de motorkap openen', of een 'testrit maken'. Het experimenteel 'verkopen' van test-ritten voor een nieuw model Saturn, de Aura, lijkt het doel van de campagne van GM, die de naam 'Take the 250.000 mile test-drive' draagt.
Geen voorbeeld helaas, in Nederland voldoen we niet aan de geografische kwalificaties...Lees verder
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee