Overslaan en naar de inhoud gaan

Internet kranten 2.0

Michael Kinsley, een journalist van de Guardian, heeft in Time Magazine een column geschreven met de (beladen) vraag "Do Newspapers Have a…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Michael Kinsley, een journalist van de Guardian, heeft in een column geschreven met de (beladen) vraag "Do Newspapers Have a Future?"

related partner content for mobile comes here

Het antwoord: sommige wel, sommige niet.

Kranten moeten zich meer ontwikkelen naar een lokaal platform waar de lezers content produceren, een plek waar lokale lezers elkaar treffen, communities kunnen vormen (denk aan Hyves) en bijvoorbeeld peer to peer (lees: onderling) classifieds (lees: Marktplaats) aanbieden.

Onder het mom van technologie kun je kopen en een sterk merk niet, moeten de kranten hun merk en bereik kapitaliseren op het web en stappen maken in de wereld van internet kranten 2.0. Wel een beetje snel graag want anders is de kaas van je...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in