Overslaan en naar de inhoud gaan

Trouw start ‘Realiseer je ideaal’

Dagblad Trouw introduceert op 1 oktober de actie ‘Realiseer je ideaal’. De krant positioneert zich met deze actie als platform voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De hele maand oktober nodigt Trouw iedereen met een realiseerbaar ideaal uit, dit op de
site te plaatsen. De campagne laat voorbeelden zien van idealen van vier mensen, zoals ‘nieuwe computers voor school’, een ‘Cruijff veldje’ of ‘een nieuw buitenverblijf voor de leeuwen’.

related partner content for mobile comes here

Alle bezoekers van de speciale kunnen op de geplaatste idealen stemmen. De idealen met de meeste stemmen komen in een top 10, waaruit de redactie van Trouw op 1 november het meest aansprekende en sympathieke ideaal kiest.
’We signaleren dat er veel mensen zijn met haalbare idealen. Met deze actie willen we daar aandacht voor vragen en laten zien dat we hier een actieve bijdrage aan kunnen leveren’, licht Trouw-uitgever Wouter van der Meulen toe. De actie wordt ondersteund met radio- en televisiecommercials, print en via de verspreiding van 1,8 miljoen flyers op losse verkooppunten van Trouw.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in