Trouw start ‘Realiseer je ideaal’
De hele maand oktober nodigt Trouw iedereen met een realiseerbaar ideaal uit, dit op de
site te plaatsen. De campagne laat voorbeelden zien van idealen van vier mensen, zoals ‘nieuwe computers voor school’, een ‘Cruijff veldje’ of ‘een nieuw buitenverblijf voor de leeuwen’.
Alle bezoekers van de speciale site kunnen op de geplaatste idealen stemmen. De idealen met de meeste stemmen komen in een top 10, waaruit de redactie van Trouw op 1 november het meest aansprekende en sympathieke ideaal kiest.
’We signaleren dat er veel mensen zijn met haalbare idealen. Met deze actie willen we daar aandacht voor vragen en laten zien dat we hier een actieve bijdrage aan kunnen leveren’, licht Trouw-uitgever Wouter van der Meulen toe. De actie wordt ondersteund met radio- en televisiecommercials, print en via de verspreiding van 1,8 miljoen flyers op losse verkooppunten van Trouw.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid