Cendris met postcodesysteem Chinese markt op
Na Nederland en Groot-Brittannië lanceert dataspecialist Cendris vandaag het postcode-segmentatiesysteem Streetlife ook op de Chinese…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat gebeurt in samenwerking met TNT Direct Marketing Service. Het segmentatiesysteem richt zich in eerste instantie op de stad Shanghai die ruim 17 miljoen inwoners telt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bij succes wordt het systeem in andere grote Chinese steden geïntroduceerd. Op de Chinese markt betekent StreetlifeCN een primeur, claimt Cendris.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe kern van StreetlifeCN bestaat uit data op postcodeniveau waaraan klantdata kan worden gekoppeld. In totaal gaat het om tientallen socio-demografische en lifestyle-kenmerken van Chinese huishoudens waarop bedrijven hun doelgroepen kunnen segmenteren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid