Overslaan en naar de inhoud gaan

Cendris met postcodesysteem Chinese markt op

Na Nederland en Groot-Brittannië lanceert dataspecialist Cendris vandaag het postcode-segmentatiesysteem Streetlife ook op de Chinese…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat gebeurt in samenwerking met TNT Direct Marketing Service. Het segmentatiesysteem richt zich in eerste instantie op de stad Shanghai die ruim 17 miljoen inwoners telt.

related partner content for mobile comes here

Bij succes wordt het systeem in andere grote Chinese steden geïntroduceerd. Op de Chinese markt betekent StreetlifeCN een primeur, claimt Cendris.

De kern van StreetlifeCN bestaat uit data op postcodeniveau waaraan klantdata kan worden gekoppeld. In totaal gaat het om tientallen socio-demografische en lifestyle-kenmerken van Chinese huishoudens waarop bedrijven hun doelgroepen kunnen segmenteren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in