Boschhuizen E-mail man van het jaar 2012
Dat gebeurde tijdens de DDMA Email Summit 2012 in de Glazen Ruimte te Maarssen. De vakjury 'is onder de indruk van zijn heldere en realistische visie op de rol van e-mail marketing in de communicatiemix. Dit in combinatie met de behaalde resultaten binnen Albelli maken hem dé E-mail man van 2012'. Juryvoorzitter Renate Vogt: 'Martin Boschhuizen heeft bij Albelli indrukwekkende resultaten geboekt door de slimme koppeling van systemen en databases in combinatie met productgebruik en relevantie. Vooral de wijze waarop Albelli gericht inspeelt op de customer lifecycle in combinatie met social-, online marketing en jongere doelgroep was voor de jury doorslaggevend. Martin Boschhuizen is een professionele e-mail marketeer met een duidelijke visie, missie en pragmatische manier van opereren.'
De jury prijst ook de overige E-mail m|v genomineerden; Babette Savelkouls (Bol.com) en Ruben Zantingh-Bozic (Eneco) voor hun inspanning het afgelopen jaar. Zij namen geen Award mee naar huis, maar ontvingen uit handen van de jury een rapport en oorkonde van hun nominatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid