Overslaan en naar de inhoud gaan

Loyalty Lab neemt The Other Side of the Moon over

Het in loyaliteitsmarketing gespecialiseerde Amsterdamse bureau Loyalty Lab heeft per 1 juni een meerderheidsaandeel genomen in het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Belangrijkste reden voor de overname is volgens Jasper van IJssel, oprichter van de Loyalty Lab Groep, om ook het creatieve gedeelte van loyaliteitsprogramma’s in eigen huis te hebben.

related partner content for mobile comes here

The Other Side of The Moon heeft als klanten onder meer Ballast Nedam, VvAA, KPN en Nederlands Philharmonisch Orkest. Belangrijkste reden voor de overname is volgens de oprichters Mike Riegel en Justin Harris om operationele schaalvoordelen te creëren en creatieve dienstverlening aan klanten van Loyalty Lab te kunnen leveren.

The Other Side of The Moon blijft als zelfstandige B.V. binnen de Loyalty Lab groep opereren, onder leiding van Paul Loohuis, managing director van Nederland. Het bureau trekt in het nieuwe pand van Loyalty Lab in Amsterdam. Mike Riegel, de huidige eigenaar van The Other Side of the Moon, blijft een minderheidsaandeel houden in The Other Side of The Moon.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in