Loyalty Lab neemt The Other Side of the Moon over


Belangrijkste reden voor de overname is volgens Jasper van IJssel, oprichter van de Loyalty Lab Groep, om ook het creatieve gedeelte van loyaliteitsprogramma’s in eigen huis te hebben.
The Other Side of The Moon heeft als klanten onder meer Ballast Nedam, VvAA, KPN en Nederlands Philharmonisch Orkest. Belangrijkste reden voor de overname is volgens de oprichters Mike Riegel en Justin Harris om operationele schaalvoordelen te creëren en creatieve dienstverlening aan klanten van Loyalty Lab te kunnen leveren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSThe Other Side of The Moon blijft als zelfstandige B.V. binnen de Loyalty Lab groep opereren, onder leiding van Paul Loohuis, managing director van Loyalty Lab Nederland. Het bureau trekt in het nieuwe pand van Loyalty Lab in Amsterdam. Mike Riegel, de huidige eigenaar van The Other Side of the Moon, blijft een minderheidsaandeel houden in The Other Side of The Moon.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid