Overslaan en naar de inhoud gaan

Lange shortlist Cyber voor Nederland

Dinsdagochtend werden in Cannes de shortlists vrijgegeven van de categorieën Radio, Design en Cyber.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder de 169 vermeldingen op de Design shortlist, is geen een van Nederlandse origine. Radio telt 185 campagnes op de shortlist, één daarvan komt uit Nederland. In de categorie Cyber – 172 shortlistvermeldingen in totaal – doet Nederland wél goed mee: 9 vermeldingen. Vooral Obsessed with Sound van Philips door Tribal doet het goed met vier vermeldingen in de verschillende subcategorieën.

related partner content for mobile comes here

Radio:
Rotterdam Marathon, Skins Muscle Compression Sports Wear – Iris (Clothing, Footwear & Accessories)

Cyber:
Philips Obsessed with Sound – Tribal DDB (Other Consumer Products (including Durable Goods))
Philips Obsessed with Sound – Tribal DDB (Best Music/Sound Design)
Philips Obsessed with Sound – Tribal DDB (Interface & Navigation)
Philips Obsessed with Sound – Tribal DDB (Best Digitally Led Integrated Campaign)
Volkswagen Fanwagen – Achtung! (Illustration and Graphic Design)
Volkswagen Fanwagen – Achtung! (Community Applications)
Volkswagen Linkeduit – Achtung! (Community Applications)
LG Thief – Y&R (Viral Video)
Coca-Cola Sitelets – Wieden + Kennedy (Viral Marketing)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in