
Onder de 169 vermeldingen op de Design shortlist, is geen een van Nederlandse origine. Radio telt 185 campagnes op de shortlist, één daarvan komt uit Nederland. In de categorie Cyber – 172 shortlistvermeldingen in totaal – doet Nederland wél goed mee: 9 vermeldingen. Vooral Obsessed with Sound van Philips door Tribal doet het goed met vier vermeldingen in de verschillende subcategorieën.
Radio:
Rotterdam Marathon, Skins Muscle Compression Sports Wear – Iris (Clothing, Footwear & Accessories)
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
Artipoppe
Cyber:
Philips Obsessed with Sound – Tribal DDB (Other Consumer Products (including Durable Goods))
Philips Obsessed with Sound – Tribal DDB (Best Music/Sound Design)
Philips Obsessed with Sound – Tribal DDB (Interface & Navigation)
Philips Obsessed with Sound – Tribal DDB (Best Digitally Led Integrated Campaign)
Volkswagen Fanwagen – Achtung! (Illustration and Graphic Design)
Volkswagen Fanwagen – Achtung! (Community Applications)
Volkswagen Linkeduit – Achtung! (Community Applications)
LG Thief – Y&R (Viral Video)
Coca-Cola Sitelets – Wieden + Kennedy (Viral Marketing)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee