Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingtalentkandidaten schrijven plan voor ontwikkelingsprojecten

Inmiddels zijn we voor Marketingtalent of the Year de tweede ronde ingegaan. Op dit moment schrijven de kandidaten op de longlist een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De 1%Club is een platform waar kleinschalige ontwikkelingsprojecten worden gekoppeld aan mensen, geld en kennis. Het crowdfundingplatform selecteerde een aantal cases waar de marketingtalenten zich de komende week in kunnen vastbijten.

related partner content for mobile comes here

Marcella van Berkel-Paauw is marketeer bij de NS en werkt aan de case . Slangenvangers kunnen hun werk niet meer uitoefenen in India, omdat een nieuwe wet dat verbiedt. De Society voor women’s educatione and awarenwss development (SWEAD) wil deze community kippen laten houden, zodat ze op een andere manier in hun levensonderhoud kunnen voorzien.

Marieke Bos, brandmanager Unox, werkt aan het project van samburu intergrated program. De organisatie heeft 10 kamelen nodig voor 10 families in Kenia.

Liesbeth Gouda, marketing manager Post NL, gaat water brengen naar de . Dat wil zeggen, er moet een put komen van 185 meter die de school van water gaat voorzien.

Sjef Kerkhofs is de enige ondernemer in het rijtje, als oprichter van Daily Dialogues. Hij gaat .

Tim Lammers van USG Capacity werkt aan het project : surf en educatie voor Balinese weeskinderen.

Merlijn Lammersen is brandmanager bji Nationale Nederlanden. Hij schrijft een plan voor de .

Chantal de Lie is Brand Strategy Leader bij IBM. Zij kreeg de opdracht om een strategisch plan te schrijven voor

Wouter Staal is marketingmanager bij TP Vision. Hij gaat voor ">BARRACO , een cultureel centrum in een favela in Rio de Janeiro, geld inzamelen voor de aanschaf van stapelbedden, een geluidsinstallatie en muziekinstrumenten en 2 computers voor Communicatie en PR, maar ook voor audiovisuele activiteiten en grafisch design cursussen en workshops.

Als laatste Trix van Vleuten, sr. Brand Development Manager bij Grolsch. Zij gaat een plan schrijven voor , in Kameroen.

3 Marketing Masters zullen de kandidaten bijstaan: Frans Cornelis (Randstad), Jeroen de Punder (Edux) en Piet van Ierland (Fontys Hogescholen) zullen de kandidaten gaan begeleiden naar de finaleronde.

Aanstaande vrijdag worden de kandidaten aan de (marketing)tand gevoeld door SchaalX, en zal Brandfighters video-opnames maken. Daarna wordt duidelijk welke 3 kandidaten doorgaan naar de finale, en mag het publiek een wildcard kiezen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in