Overslaan en naar de inhoud gaan

Blyk benoemt Eric Kip (MediaCom) tot Managing Director

Blyk, het mobiele telefonie merk voor jongeren tussen 16 en 24 jaar, gefinancierd door adverteerders, heeft nu ook een managing director…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is Eric Kip (44), nu nog Planning Director EMEA bij MediaCom.

related partner content for mobile comes here

Blyk geeft jongeren de mogelijkheid gratis te bellen en/of te sms'en, in ruil voor contact met een aantal betalende merken.

Het is de bedoeling dat deze merken relevante communicatie sturen aan de jongeren, omdat ze een uitgebreid profiel hebben ingevuld.

Kip is blij met zijn nieuwe baan: 'Blyk is een fantastisch concept waarvoor ik een enorme passie heb. Met dit nieuwe communicatiekanaal kunnen bedrijven een moeilijk bereikbare doelgroep straks goed en gericht bedienen.

'En we bieden de jongeren een uniek mobiel communicatieconcept. Ik heb erg veel zin om te starten en Blyk te introduceren bij de Nederlandse jongeren en adverteerders.'

Nu werkt Kip nog bij mediabureau MediaCom, waar hij verantwoordelijk is voor omzetgroei en planning output van het Europese netwerk.

In het verleden was hij ceo van mediabureau Initiative en werkte hij als marketing directeur bij Coca-Cola en had diverse marketing functies bij Danone en Sara Lee.

is in september 2007 van start gegaan in Groot-Brittannië, waar het in april dit jaar de mijlpaal van 100.000 leden passeerde. Details over de lancering in Nederland moeten nog bekend worden gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in