Overslaan en naar de inhoud gaan

Bloemenbureau komt opnieuw met techy Valentijnscampagne

Na 'Cupidrone' lanceert Mooiwatbloemendoen.nl dit jaar een Periscopende Cupido.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Reclamebureau ontwikkelde opnieuw een innovatieve campagne voor , het consumentenmerk van Bloemenbureau Holland.

related partner content for mobile comes here

Met Command Cupid kunnen romantici over de hele wereld op Periscope inloggen om live te volgen in de straten van Parijs en Berlijn. Als de kijker iemand ziet lopen die zijn of haar aandacht trekt, kan hij of zij Cupido aansturen om die persoon een roos te geven.

Oudste versiertruc in nieuw jasje

&;Bij Kingsday combineren we graag moderne manieren van communicatie met traditionele vormen van storytelling en romantiek&;, aldus Bram de Rooij, creative director Kingsday. &;Natuurlijk gaat Valentijnsdag altijd over het geven van rode rozen aan iemand die je leuk vindt. Met Command Cupid combineren we de nieuwste technologie met de oudste versiertruc.&;

Vorig jaar werd de  nog genoemd door , als AdAge en The Huffington Post.

De trailer die laat zien hoe Command Cupid werkt, is sinds 1 februari te bekijken op YouTube.

De campagne wordt gelanceerd in Nederland, Engeland, Frankrijk en Duitsland.

Credits
Client: Mooiwatbloemendoen.nl (Bloemenbureau Holland)
Agency:  Kingsday
Production Company:  Back2Back      
Director:  Edwin Nikkels               
Media Agency: Universal Media

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in