Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobiele provider Hollandsnieuwe zet alle marketingactiviteiten per direct stop

De telefoonaanbieder heeft het besluit genomen vanwege de vele klachten die bij Radar binnenkwamen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De mobiele provider Hollandsnieuwe stopt per direct met zijn marketingcampagne. Dat zei een woordvoerder van het bedrijf maandagavond in het televisieprogramma Radar. De telefoonaanbieder heeft het besluit genomen vanwege de vele klachten die bij Radar binnenkwamen.

related partner content for mobile comes here

Een van de meestgehoorde klachten van klanten van Hollandsnieuwe was dat het vaak niet goed ging als iemand ervoor koos hetzelfde mobiele nummer te willen houden. Consumenten die daarmee te maken hebben gehad, krijgen met terugwerkende kracht compensatie voor het teveel betaalde abonnementsgeld, zo zei de woordvoerder in het consumentenprogramma van AVROTROS. Ook beloofde de woordvoerder dat Hollandsnieuwe de capaciteit van de klantenservice verdubbelt, de openingstijden van de helpdesk verruimt en dat het bellen naar de klantenservice tijdelijk gratis wordt.

Het bedrijf hoopt de problemen binnen zes weken op te lossen.

Niet alleen bij Radar kwamen veel klachten binnen. Eerder meldde de Consumentenbond al dat veel mensen zich bij hen hadden gemeld omdat de klantenservice van Hollandsnieuwe slecht bereikbaar was.

Bron: ANP

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in