Overslaan en naar de inhoud gaan

Coqs d’Honneur voor Welsing, Prummel en Ter Haar

Het Genootschap voor Reclame (GVR) deelde maandagavond in Amsterdam weer verschillende Hanen uit.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Marc Oosterhout kreeg vanavond de Coq de Grand Honneur voor zijn verdiensten voor het vak. Hij is onder meer voorzitter van de VEA. Hij pleitte in Adformatie voor één groot platform voor creativiteit in Nederland.

related partner content for mobile comes here

De drie Coqs d&;Honneur (jaarprijzen) waren dit jaar voor Roel Welsing (Triodos), Astrid Prummel (FHV, ex-Adformatie) en Wesley ter Haar (Media Monks).

De Jonge Haan ging naar , assistant professor Political Communication aan de Amsterdam School of Communication Research (ASCoR) verbonden aan de Universiteit van Amsterdam, die haar nominatie met succes verdedigde.

De Hanen zijn prijzen voor vakgenoten die het marketingcommunicatievak verder brengen. Naast hun inzet voor hun eigen baan/ hun eigen bedrijf, stimuleren zij kennis delen onder vakgenoten. Zij leggen de lat hoog en helpen ook nog anderen diezelfde lat te halen. Zij inspireren anderen, vaak door hun verhaal te doen in interviews en on-stage bij evenementen. Zij zijn vaak actief in diverse besturen, jury’s en andere groepen met mensen uit het vak.

Het GVR Hanendiner was bij BrandDeli in Amsterdam.

V.l.n.r.: Sanne Kruikemeier, Marc Oosterhout, Wesley ter Haar, Astrid Prummel, Roel Welsing, Willem van der Schoot

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in