MediaMonks en Uncle Grey winnen bij Awwwards 2016
De bureaus winnen met een gezamenlijke case voor Weber de 'People's Choice Site of the Year Award'.
De pan-Europese campagne die barbecuefabrikant Weber afgelopen april lanceerde bestond naast een serie televisiecommercials, uit een uitgebreide, interactieve doorvertaling. Zowel de film- als digitale productie was in handen van productiebureau MediaMonks.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De afgelopen drie dagen werden de Awwwards 2016 georganiseerd in Het Koninklijk Instituut voor de Tropen, te Amsterdam. De hoofdstad vormde het decor voor een creatief congres, waar ter afsluiting enkele internationale prijzen werden uitgereikt aan het beste werk van 2015 op gebied van web design.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet was voor het eerst dat het internationale event plaatsvond in Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid