Overslaan en naar de inhoud gaan

Gap lijft Abercrombie & Fitch-marketeer in als nieuwe cmo

Craig Brommers moet het verschil gaan maken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met Abercrombie & Fitch gaat het slecht, maar ook de Amerikaanse kledingketen Gap worstelt met de huidige retailtijden. Maar Gap denkt wel dat Craig Brommers, twee jaar lang senior vice president marketing bij Abercrombie & Fitch was, de winkelketen erbovenop kan helpen. Brommers volgt bij Gap Seth Farbman op, die een jaar geleden de marketingfunctie bij Spotify op zich nam.

related partner content for mobile comes here

Speedo
Brommers werkte eerder bij Calvin Klein en Speedo, waar hij volgens een reputatie opdeed als zijnde een marketeer die innovatieve tactieken toepaste, maar tegelijkertijd trouw bleef aan het DNA van het merk.

Grenzen verleggen
Gap heeft hoge verwachtingen van zijn nieuwe marketeer. ‘Hij kan de grenzen verleggen van sociale, digitale en creatieve marketing en ervoor zorgen dat merken relevant blijven voor nieuwe consumenten.’ Gap ondervindt last van de online shopping-trends en blijft achter bij concurrenten als H&M en Forever 21. In 2015 sloot 25 procent van zijn Amerikaanse locaties (175 filialen) vanwege tegenvallende resultaten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in