Overslaan en naar de inhoud gaan

IN10 verzorgt 'digital hospitality' platform voor IFFR

Website biedt voor iedere doelgroep een relevante service voor een optimale festivalervaring.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

biedt iedere doelgroep een passende mogelijkheid om kaarten te kopen. Voor de minder geoefende filmkijker is er een Eerste Hulp bij Filmkeuze. De ervaren IFFR bezoeker kan op de site kaarten kopen via blokkenschema’s, dagoverzichten en filmpagina’s. Voor filmliefhebbers die zich graag meer dagen in het festival onderdompelen is er de persoonlijke planner, die een optimale filmagenda genereert op basis van bewaarde filmfavorieten en zelf gekozen bezoekdagen.
Het nieuwe platform is volledig responsive, inclusief het persoonlijke account ‘MyIFFR’ waarmee je ook mobiel films aan je favorieten kunt toevoegen en kaarten kunt kopen.

related partner content for mobile comes here

Uit de toelichting:
&;Festivalgangers verwachten een totaalbeleving; niet alleen de programmering zelf, maar alle ervaringen voor, tijdens en na het festival. Zoals: nieuwsupdates volgen via social media en nieuwsbrieven, jezelf oriënteren op de website, een programma samenstellen, favorieten bewaren, tickets bestellen, afrekenen, vragen stellen, je aankomst bij het festival, de filmbeleving zelf en het delen van je ervaring… Festivalgangers willen op al die touch points vinden wat ze zoeken, inspiratie opdoen, geprikkeld worden, het festivalgevoel ervaren, in contact komen met andere filmliefhebbers en toegang krijgen tot bijzondere content en events.&;

Credits


IN10: strategie & redesign
Burst Digital: development
3PO: API voor de ontsluiting van de programmering
Zicht Online: development van het ticketing onderdeel


3PO: API voor de ontsluiting van de programmering
Zicht Online: development van het ticketing onderdeel


Zicht Online: development van het ticketing onderdeel

Zicht Online: development van het ticketing onderdeel

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in