Overslaan en naar de inhoud gaan

Pizzabezorger voorkomt anticlimax op vrijgezellenavond in New York Pizza-commercial

De campagne werd ontwikkeld door Maatschap voor Reclame.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In december maakte New York Pizza bekend  zijn samenwerking met Maatschap voor Reclame te verlengen.

related partner content for mobile comes here

In de nieuwe commercial &;Daar is de Pizza&; wordt een groep dames vermaakt door een strippende pizzabezorger, maar dreigt deze met zijn lege pizzadoos voor een flinke anticlimax te zorgen. Een fractie later belt de &;echte pizzabezorger&; aan en wordt deze - voorzien van een stapel warme pizza&;s - ontvangen als een held.

&;New York Pizza wil in 2016 zijn marketingactiviteiten en -strategie vergroten en verscherpen&;, aldus , director van . &;Voor een wat houdbaardere aanpak zijn we op zoek gegaan naar een thema dat meer houvast en consistentie biedt dan voorheen. De wijzende handjes in &;Daar is de Pizza&; wordt in alle media een terugkerend visual device, die deze houvast biedt.&;

De campagne is sinds 18 januari te zien op televisie en online.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Concept/productie: Maatschap voor Reclame
Creatie: Karel Beijen, Edward Bardoul
Regie: Edward Bardoul
Producer: Marije de Graaff
DOP: Piotr Kukla
Editor: Erwin Verweij
Sound: Park Studio
Verantwoordelijk aan klantzijde: Philippe Vorst, Jorine Sieperda

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in