Overslaan en naar de inhoud gaan

Platform161 kiest Screen6 als strategisch partner

Amsterdamse techpartijen gaan samen crossdevice technologie aanbieden op wereldwijde schaal.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Door kennis en technologie te combineren, verwacht Platform 161 klanten te voorzien van inzichten over hun daadwerkelijke bereik.  is naar eigen zeggen voorloper in Europa op het gebied van op maat ontworpen digitale advertentie technologie.  is wereldleider op het gebied van ​cross­device identity management.

related partner content for mobile comes here

Tot de functionaliteit die Screen6 aan het platform toevoegt, behoren cross device frequency capping​,  retargeting​ en ​conversion tracking​.
 
Aan de samenwerking ging een wereldwijde zoektocht naar partners vooraf. Dat Platform 161 uiteindelijk uit kwam bij een Amsterdams bedrijf, is volgens Marco Kloots (foto), ceo en oprichter van Platform161, &; omdat Screen6 de enige leverancier van een cross­device oplossing is die hun product kan aanpassen op lokale privacy wet­ en regelgeving.&;
  
Oprichter David Jong vult aan dat de Screen6 technologie geen gebruik maakt van third party data. Ook gebruikt Screen6 geen PII (Personal Identifiable Information) bij hun cross device matching. &;Met andere woorden, met deze integratie begeeft Platform161 zich  niet op het controversiële terrein van device fingerprinting.&;
 
 
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in