
Met de serie gaat Nike mee met, en neemt het tegelijk de fitnesstrend op sociale media op de hak.
Volgens de trailer gaat Lily, een door fitness geobsedeerde YouTube-ster, de uitdaging aan met haar zus Margot, een sportallergische computerfan. Zo begint Margot haar eigen fitness YouTube-kanaal en gaat Lily op zoek naar vrienden in het 'echte leven'.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comDe serie maakt onderdeel uit van de internationale campagne ‘Better for it’, waarmee Nike vrouwen wil inspireren en motiveren om te gaan sporten. Eerder lanceerde Wieden+Kennedy Amsterdam voor de campagne in Rusland enkele taboedoorbrekende GIF’s en meters hoge muurschilderingen.
Naast de YouTube-serie, lanceert Nike een platform waar vrouwen hun eigen artikelen en content kunnen vinden. Het vrouwenplatform NikeWomen zal worden geïntegreerd binnen de serie, waar fans work-outs en outfits van Margot en Lily terug kunnen vinden en bestellen.
De serie is vanaf 1 februari te zien op het YouTube-kanaal NikeWomen.
Margot vs Lily Trailer By NikeWomen
Credits
Filmmaker: Alfonso Gomez-Rejon
Regisseur: Tricia Brock
Auteur: Jesse Andrews
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee