Overslaan en naar de inhoud gaan

Cheel rondt Samsung-campagne af met 'episch sneeuwkunstwerk'

Sneeuwartiest Simon Beck liet zich inspireren door de winnaar van #EpicWish.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

startte vorig jaar rond de feestdagen een zoektocht naar de mooiste wens voor 2016. Uiteindelijk werd de wens van Corné Rovers - een nieuwe Nederlandse feestdag: de &;Dag van het Geluk&; - uitgekozen tot  en won de winnaar een trip naar de Alpen en een bezoek aan &;Beck in actie&;.

related partner content for mobile comes here

Tijdens de trip waren de avonturen van Rovers al te volgen via Instagram en Facebook, maar deze week lanceert Samsung een speciale campagnesite, waarop een interactieve film te vinden is van het gehele avontuur.

Hiermee biedt Samsung de kijker via zogenoemde &;sweet spots&; extra content en wil het elektronicamerk laten zien onder welke ontberingen het kunstwerk tot stand is gekomen. Door &;s nachts onder extreme weersomstandigheden door te werken wist Beck uiteindelijk het kunstwerk af te ronden en kon deze de volgende dag worden onthult aan een verraste winnaar. 

De interactieve film is vanaf vandaag te bekijken op de .

| Cheel

Credits
Bureau: Cheel
Creatie: Ton van Jole, Björn Diemer, Taco Zuidema
Account: Janita Veenstra, Mariska Kloezen
Agency Producer: Melissa Nieveld
Strategie: Ernst-Jan Koomans
Verantwoordelijk bij Samsung: Nathalie Magnee, Laurens Pot, Marius Klijzing, Gerben van Walt Meijer
Mediabureau: Starcom
Regisseur: Felix Urbauer
Productie: Feit Film
Editor: Daniel Kundrat, Maurik de Ridder
Online & Grading: De Grot
Sounddesign & mixage: Marcel Bultman, Postoffice
Fotografie: Pascal Imhof

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in