Overslaan en naar de inhoud gaan

Emirates eerste luchtvaartmaatschappij met 1 miljoen Instagram volgers

Platform voor delen van beeldende verhalen die merkwaarden ondersteunen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Emirates opende het in november 2013 en behaalde in minder dan drie jaar tijd meer dan 5,8 miljoen likes en reacties op hun content. De luchtvaartmaatschappij gebruikt het kanaal om beeldende verhalen te vertellen die de merkwaarden ondersteunen. Centraal daarin staat &;mensen verbinden met waar ze van houden&;.

related partner content for mobile comes here

Dit resulteerde de afgelopen jaren in creatieve acties zoals de ‘, waarbij zes leden van het cabinepersoneel van Emirates het Instagramprofiel van de luchtvaartmaatschappij overnamen om hun leven, reizen en ervaringen te laten zie. Dit  leverde meer dan 1 miljoen likes en reacties op in minder dan twee maanden tijd.

&;Instagram is een geweldig platform om inspirerende content te delen over onze mensen, interessante aspecten van de luchtvaartwereld, de mooiste plekken en leukste activiteiten om te doen tijdens het reizen&;, zegt Boutros Boutros, Emirates’ Divisional Senior Vice President, Corporate Communications, Marketing & Brand.

Emirates is sowieso erg actief op sociale media. Zo is het de eerste luchtvaartmaatschappij met een half miljoen volgers op LinkedIn. Dit positioneert de maatschappij als het meest gevolgde reismerk en het meest gevolgde merk in het Midden Oosten. Op Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ en Instagram gecombineerd, heeft Emirates naar eigen zeggen 11 miljoen gebruikers,

Instagram winactie
Om hun 1 miljoen Instagram volgers te bedanken houdt Emirates deze maand een wereldwijde Instagram competitie met kans op het winnen van vliegtickets en goodiebags. Deelnemers kunnen een foto met Emirates uploaden en moeten daarbij de hashtag gebruiken en  noemen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in