
De verzekeraar wil met de campagne 'Aandacht' laten zien dat mensen weinig tijd besteden aan hun geldzaken, ook al weten mensen dat ze dat meer zouden moeten doen.
Aegon zegt dit te begrijpen en biedt hulp in de vorm van een gratis 'Aandacht-gesprek'.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comBijna een jaar geleden maakte TBWA\Neboko bekend Delta Lloyd te verruilen voor Aegon. Daaropvolgend lanceerde de verzekeraar het campagnethema 'Aandacht voor je toekomst', waarop deze campagne voortborduurt.
De campagne is vanaf vandaag te zien en te horen op de televisie, radio en online.
Kantine:
Aegon - Aandachtcampagne: kantine
ME'ers:
Aegon - Aandachtcampagne: ME'ers
Markt:
Aegon - Aandachtcampagne: markt
Credits
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productiemaatschappij: Pink Rabbit
Regisseur: Allard van der Werff
Adverteerder: Aegon
Verantwoordelijk bij klant: Esther Oostrom, Otto van der Harst, Theo van Uffelen
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee