Beeldbellen favoriet Ster Gouden Loeki 2015
De KPN-commercial kreeg van de Adfo-lezers de meeste stemmen.


In totaal brachten 354 mensen hun stem uit op onze peiling, waarvan 74 mensen kozen voor de schattige KPN-commercial van N=5.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Op de tweede plaats eindigde met 65 stemmen de Heineken-commercial Nature’s Wonder van TBWA\Neboko, nipt boven nummer drie Echo, de Interpolis-commercial van FHV BBDO (62 stemmen).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVanavond maakt de STER rond 20:30 bekend welke commercial de 21e Ster Gouden Loeki heeft gewonnen. De uitreiking van de publieksprijs voor de meest aansprekende commercial van 2015 wordt in de Melkweg gepresenteerd door tv-presentatrice Katja Schuurman.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid