Overslaan en naar de inhoud gaan

Beeldbellen favoriet Ster Gouden Loeki 2015

De KPN-commercial kreeg van de Adfo-lezers de meeste stemmen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In totaal brachten 354 mensen hun stem uit op , waarvan 74 mensen kozen voor de schattige KPN-commercial van N=5.

related partner content for mobile comes here

Op de tweede plaats eindigde met 65 stemmen de Heineken-commercial Nature’s Wonder van TBWA\Neboko, nipt boven nummer drie Echo, de Interpolis-commercial van FHV BBDO (62 stemmen).

Vanavond maakt de STER rond 20:30 bekend welke commercial de 21e Ster Gouden Loeki heeft gewonnen. De uitreiking van de publieksprijs voor de meest aansprekende commercial van 2015 wordt in de Melkweg gepresenteerd door tv-presentatrice Katja Schuurman.

.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in