37% meer inzendingen voor SAN Accenten


Het totaal aantal ingezonden cases en campagnes voor de SAN Accenten komt op 292, een stijging met 37% ten opzichte van vorig jaar (214). Het aantal unieke inzenders ligt 40% boven het aantal van vorig jaar, waarbij opvalt dat de inzendingen uit een breed velddaarmee een bredere vertegenwoordiging van het vak.
SAN-voorzitter Paul Geraeds schrijft het hogere aantal inzendigen toe aan de aantrekkende economie, maar ook aan de vorig jaar ingezette verjonging, wat onder meer resulteerde in de introductie van de categorie ‘Smart Idea’. Ook adopteerde SAN de New Kids on the Block verkiezing.
Geraeds: 'De echte vernieuwing in het vak komt niet meer van de gevestigde orde alleen, maar vooral ook uit de nieuwe generatie. Het grote aantal spontane aanmeldingen onderstreept het belang dat de nieuwe generatie bureaus aan ons als prijzeninstituut hecht. Onze verwachtingen voor deze tweede editie van de SAN New Kids on the Block zijn hoog gespannen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid