PR-professionals vinden zichzelf vooral ‘mensenmensen’


Communicatie maakte tien karakters of types uit het vak. Van luchtkussers, mensenmensen tot maarschalken en stuntmannen. In een aparte poll konden mensen uit het vak aangeven onder welk PR-type zij zichzelf jezelf schaart?
Wat vind u zichzelf het meeste?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet stip op nummer 1 de ‘mensenmens’ met op enige afstand de ‘vrije geest’. Wat verder weg al vinden we op 3 de koffiedrinkers, kort daarop gevolgd door meesters en duracell-konijnen.
Het minste vindt u zichzelf een 'datacruncher' en 'stuntman'. Deze kregen ieder slechts 1% van de stemmen.
De Top-5:
1. Het Mensenmens 34% (65 stemmen)
2. De Vrije Geest 23% (44 stemmen)
3. De Koffiedrinker 9% (18 stemmen)
4+5. De Meester & Het Duracelkonijn ieder 8% (16 stemmen)
Totaal aantal stemmen: 193
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid