Overslaan en naar de inhoud gaan

PR-professionals vinden zichzelf vooral ‘mensenmensen’

Poll naar PR-types
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Communicatie maakte tien Van luchtkussers, mensenmensen tot maarschalken en stuntmannen. In een aparte poll konden mensen uit het vak aangeven onder welk PR-type zij zichzelf jezelf schaart?  

related partner content for mobile comes here

Wat vind u zichzelf het meeste?

Met stip op nummer 1 de ‘mensenmens’ met op enige afstand de ‘vrije geest’. Wat verder weg al vinden we op 3 de koffiedrinkers, kort daarop gevolgd door meesters en duracell-konijnen.

Het minste vindt u zichzelf een &;datacruncher&; en &;stuntman&;. Deze kregen ieder slechts 1% van de stemmen. 

De Top-5:

1. Het Mensenmens 34% (65 stemmen)

2. De Vrije Geest 23% (44 stemmen)

3. De Koffiedrinker 9% (18 stemmen)

4+5. De Meester & Het Duracelkonijn ieder 8% (16 stemmen)

Totaal aantal stemmen: 193

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in