Overslaan en naar de inhoud gaan

Stem nu op de meest inspirerende Digital Design case van 2015

Wat vond jij het beste werk van het afgelopen jaar?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds maart publiceert Adformatie in elke editie een pagina met een digitale design case, die is geselecteerd door het -initiatief. Het bijbehorende  beidt inmiddels een verzameling van achttien digital design cases, aangevuld met beeld, video’s en andere info.

related partner content for mobile comes here

In dit artikel blikken we nog eens terug. Wat zagen we dit jaar aan inspirerend digitaal werk de revue passeren? En natuurlijk zijn we benieuwd. Wat vond jij het beste (lees: meest inspirerende) case?

Onderaan dit overzicht kun jij daarom stemmen. De winnaar maken we begin volgend jaar  bekend.

Jan Rothuizen;Drawing Room&;
 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Clever Franke

 


This Page Amsterdam -

 


Thijs Biersteker

 


Addikt

 


Team Blendle
 


DPDK

 



JWT Amsterdam

 


Circus Family

 


Superhero Cheesecake - 

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


180 Amsterdam - ;HP bend the rules&;

 


Wieden+Kennedy Amsterdam - ;The Imagination Machine&;

 


Minivegas - Kapersky Lab:

 


MediaMonks - ;BBQ Cultures&;

 


Momkai - 

 


Random Studio - 

 


MediaMonks - 

 



Achtung! - ;Brush Busters&;

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Breng hieronder je stem uit op de meest inspirerende Digital Design case van het jaar. Eind van deze week maakt de redactie bekend wie van deze 18 de winnaar is!
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in