Overslaan en naar de inhoud gaan

Aline Santos volgt Marc Mathieu op als SVP global marketing

Ze wordt onder meer verantwoordelijk voor het wereldwijd promoten en uitdragen van de veelbesproken duurzaamheidsagenda van Unilever.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever heeft eindelijk een opvolger voor Marc Matthieu, die eerder dit jaar naar Samsung USA vertrok. Het bedrijf was daar al sinds juni naar op zoek en vond haar uiteindelijk binnen de eigen gelederen:  Aline Santos is al 25 jaar aan Unilever verbonden en was tot voor kort global senior vice president of laundry. Santos maakte deel uit van het Dove global brand team, dat in 2002 de Dove Beauty Theory bedacht. Van meer recente datum is de ‘Dirt is Good’ campagne voor onder meer Persil en OMO.

related partner content for mobile comes here

In haar nieuwe rol wordt ze onder meer verantwoordelijk voor het wereldwijd promoten en uitdragen van de veelbesproken duurzaamheidsagenda van Unilever. Het bedrijf roemt haar als één van de meest getalenteerde Unilever-marketeers, die bovendien een doorslaggevende rol heeft gespeeld bij de ontwikkeling van merken met een marktleidende positie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in