Overslaan en naar de inhoud gaan

Automobilisten bekritiseren ‘Rij met je hart’-campagne

Het merendeel van de Nederlandse automobilisten gelooft niet in de werking van de ‘Rij met je hart campagne’, die in september van dit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat komt naar voren uit de achtste editie van Het Nationale Automobilisten Onderzoek dat deze week uitkomt. Dit representatieve onderzoek naar de Nederlandse automobilist werd in september en oktober van dit jaar uitgevoerd door mobiele dienstverlener YPCA (Your Personal Call Assistant) in samenwerking met De Vos & Jansen Marktonderzoek. Via een Internetpanel werden ruim 1000 automobilisten gevraagd naar hun mening.

related partner content for mobile comes here

De ‘Rij met je hart‘ campagne is een vervolg op de ‘I love…’ campagne uit 2005 en richt zich met name op de eigen verantwoordelijkheid en mogelijkheden bij het verminderen van irritatie en agressie in het verkeer. Bijna de helft (45,6%) van de automobilisten heeft echter weinig vertrouwen in de effectiviteit van deze campagne. Bij deze groep heerst de verwachting dat campagne voeren geen enkele zin heeft bij het terugdringen van irritatie en agressie in het verkeer. Bijna vier op de tien respondenten wachten de campagne rustig af. Slecht één op de tien respondenten heeft wel vertrouwen in de effectiviteit van de ‘Rij met je hart campagne’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in