Overslaan en naar de inhoud gaan

'Clicktesting sneller en goedkoper dan eyetracking'

Met online ‘clicktesting’ gaat Global Market Insite (GMI) de concurrentie aan met eyetracking-onderzoek.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de leverancier van onderzoekssoftware kan hiermee sneller en goedkoper resultaat worden geboekt. GMI presenteert clicktesting komende week op het Marketing Information Event in Rotterdam.
Clicktesting biedt de mogelijkheid om online te meten wat voor de doelgroep de meest interessante en eerst opgemerkte aspecten zijn in bijvoorbeeld advertenties, tijdschriften, websites en andere commerciële uitingen.

related partner content for mobile comes here

‘Deze technologie biedt vergelijkbare onderzoeks- en rapportage mogelijkheden als eyetracking’, aldus managing director Leon de Koning van GMI Noord-Europa. ‘Omdat het een online oplossing is, kan men deze technologie echter bij grotere panels uitzetten. Ook kan het onderzoek hierdoor veel goedkoper uitgevoerd worden waardoor het voor veel meer bedrijven interessant wordt om in te zetten.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in