Gekunstelde kuststad
Zo'n 1500 Hagenaars waren gisteren getuige van de lancering van het nieuwe citymarketing beeldmerk van Den Haag, ontworpen door fotograaf en videoclipmaker Anton Corbijn.
Het nieuwe beeldmerk moet de herkenbaarheid van de stad in binnen- en buitenland vergroten. Het ontwerp van Corbijn verbeeldt "de trots en de verbondenheid van de Hagenaars en staat symbool voor een gastvrije stad aan zee, een stad waar gewerkt wordt aan een betere wereld, een culturele stad, een stad van Vrede en Recht."
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaWaarom in hemelsnaam gekozen voor een logo wat zo ver afstaat van de gemeentelijke identiteit, de vliegende ooievaar waar de stad al ruim 15 jaar haar gezicht aan ontleent? Het is nu alsof de stad zich letterlijk afzet tegen de eigen gemeentelijke organisatie, die als het goed is wel richting geeft aan de stadsmarketing! Ik zal me verre houden van mooi/lelijk uitspraken maar kan niet anders dan hogelijk verbaasd zijn over deze schizofrene stap van verantwoordelijk wethouder Frits Huffnagel. Gelukkig heeft mijn eigen stad Amsterdam het een stuk geïntegreerder aangepakt!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid