Overslaan en naar de inhoud gaan

SNS Bank overschatte MSN platform

Op Nu.nl las ik het bericht dat de SNS Bank in januari gaat stoppen met het online betaalsysteem Bill. Met het betaalsysteem konden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op las ik het bericht dat de SNS Bank in januari gaat stoppen met het online betaalsysteem Bill. Met het betaalsysteem konden jongeren via MSN snel en gemakkelijk betalingen verrichten aan andere MSN'ers of webwinkels. Helaas zette de SNS Bank bij de introductie de e-mailadressen van alle klanten zichtbaar in de introductiemail, waardoor ze ook geen vlekkeloze start hadden.

related partner content for mobile comes here

Uiteindelijk zijn er 10.000 gebruikers van Bill geweest, waar de bank gehoopt had op het zesvoudige.
Volgens een woordvoerster is het mislukken van de dienst te wijten aan een overschatting van MSN als marketingplatform.

Ligt dit nu werkelijk aan de overschatting van MSN of speelt hier ook mee dat de combinatie van kleine betalingen & internet tot nog toe sowieso niet erg succesvol zijn geweest ? Denk bijvoorbeeld aan of ? En ook "offline" is de Chipknip geen daverend succes gebleken..

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in