
Nederland 2 behaalde een marktaandeel van 6,6, Nederland 3 had 11,3 procent. RTL4 had 15,8 procent, RTL5 scoorde 7,2 en RTL7 4,2. SBS6 had een marktaandeel van 10,0 procent, Net5 4,5 en Veronica 4,4. Talpa scoorde 6,7 procent.
Boer zoekt vrouw was het best bekeken programma van de week met 3,042 miljoen kijkers. Spoorloos trok 2,471 miljoen kijkers. De Champions League-wedstrijd PSV-Galatasaray had 2,473 miljoen kijkers, gevolgd door De Wedstrijden zondag met 2,363 miljoen. Radar had 2,134 miljoen kijkers.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersChannel Marketing Manager Project Business
SomfyBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee