Adlink houdt pop-up nog in stand
Online advertentienetwerk Adlink zegt voorlopig de pop-up advertentie te handhaven, in tegenstelling tot WebAds en MSN.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Wel werkt het bedrijf aan een alternatief dat in maart op de markt moet komen, schrijft Emerce.
Adlink vindt dat WebAds te vroeg is met het afwijzen van de pop-up en had liever gezien dat Webads met een alternatief was gekomen. Ook had het netwerk gehoopt dat er vanuit brancheorganisatie IAB een richtlijn was gekomen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Adlink vindt het niet haar taak te bepalen of de pop-up al dan niet een goede vorm van adverteren is. ‘We horen van sommige uitgevers dat ze nog steeds willen werken met pop-ups. Terwijl anderen dat juist niet meer willen. Wij gaan dus niet oordelen wat goed of slecht is’, zegt groepsdirecteur Europa Arno Otto van Adlink.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid