Overslaan en naar de inhoud gaan

Meeste webaankopen na GTST

De meeste aankopen via het internet worden gedaan tijdens de lunchpauze en na de soap Goede Tijden Slechte Tijden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit een onderzoek van internetwarenhuis Kortingswinkel.nl. Opmerkelijk is volgens het webbedrijf dat tijdens de soap GTST er veel mannen bestellen en na de soap GTST er een grotere piek te zien is in het aantal vrouwen dat de internetwinkel bezoekt. Tijdens de lunchpauze is het aantal mannelijke en vrouwelijke kopers vrijwel gelijk. Verder wordt het opmerkelijk gevonden dat vrouwen, sneller dan mannen, overgaan tot een daadwerkelijke aankoop via internet.

related partner content for mobile comes here

Het verschil tussen de aankopen van mannen en vrouwen zit hem in het moment van de dag waarop zij op het web winkelen. Het soort aankoop dat men via het internet doet laat ook een duidelijk verschil zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in