Ara wint AMG Creatievencompetitie
Ara Advertising (Martijn Tolenaar en Arjan Ribbe) heeft met de uiting ‘Pakpapier’ van Bol.com de AMG Creatievencompetitie gewonnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het bureau kreeg gisteravond uit handen van AD-hoofdredacteur Jan Bonjer in De Kuip een trofee en een gratis plaatsing van 1/1 pagina in de AD/RD combinatie. Daarnaast ontvingen twee bureaus (ook Ara voor Vapona en Beek en Partners voor Schoon Genoeg) een eervolle vermelding.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Onder het motto ‘Wat ga jij doen met 1,467 miljoen?’ waren bureaus uitgedaagd om deel te nemen aan de competitie. Algemene Media Groep is uitgever van onder meer Algemeen Dagblad en Rotterdams Dagblad. AMG heeft de nieuwe advertentiecombinatie AD/RD geïntroduceerd, naar eigen zeggen goed voor een gezamenlijk bereik van 1.467.000 lezers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid