Overslaan en naar de inhoud gaan

VWA installeert Denktank Risicocommunicatie

De Voedsel en Waren Autoriteit (VWA), heeft sinds 20 januari een denktank, genaamd Denktank Risicocommunicatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Risicocommunicatie is één van de drie kerntaken van de VWA. De Denktank fungeert als klankbord, geeft adviezen en kan indien wenselijk communicatievoornemens van de VWA toetsen. De Denktank wordt ondersteund door de directeur communicatie en voorlichting van de VWA, Irene van Geest-Jacobs.

related partner content for mobile comes here

De deelnemers zijn afkomstig uit de wetenschap, het bedrijfsleven, de media en de maatschappelijke organisaties:

- Greet Prins (voorzitter), directeur communicatie van UWV

- Betteke van Ruler, hoogleraar communicatie en organisatie Universiteit van Amsterdam

- Lynn Frewer, hoogleraar voedselveiligheid en consumentengedrag Wageningen Universiteit en Researchcentrum

- Joop van der Pligt, hoogleraar experimentele sociale psychologie Universiteit van Amsterdam

- Willem Schoonen, eindredacteur bijlage De Verdieping van Trouw

- Dick Toet, senior regulatory advisor external affairs Food Unilever

- Dick Westendorp, voormalig algemeen sirecteur Consumentenbond

- Fred Woudenberg, hoofd sector algemene gezondheidszorg GGD Rotterdam

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in