Overslaan en naar de inhoud gaan

CJP: meer naar jongeren luisteren

Het Cultureel Jongeren Paspoort (CJP) wil meer aandacht besteden aan populaire zaken als muziek, film en reizen. Het aanbod uit de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De CJP-kortingspas bestaat sinds 1961 en is een middel om jongeren kennis te laten maken met het cultureel aanbod in Nederland. Vooral theaters en musea proberen via CJP jonger publiek naar hun zalen te trekken. CJP wil het nu over een andere boeg gaan gooien en niet langereen 'belerende vingertje heffen', aldus de organisatie. De interesse moet worden getrokken van jongeren die bijvoorbeeld in een band spelen of musicals en cabaretvoorstellingen bezoeken, maar ook jongeren die soms naar de film gaan of cd's kopen'. CJP wil deze groep haar eigen culturele smaak laten ontwikkelen door middel van tips op de en in het eigen magazine UNZIP. Door middel van commercials met zangeres Birgit Schuurman, acteur Sander Foppele en rapper Ali B. op de muziekzenders MTV, TMF en The Box moet de doelgroep (jongeren tussen 15 en 26 jaar) kennisnemen van de verandering.

related partner content for mobile comes here

Bron: Rotterdams Dagblad

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in