Overslaan en naar de inhoud gaan

3 finalisten Nima Marketing in de Gezondheidszorgprijs

De jury heeft de finalisten voor de Nima Marketing in de Gezondheidszorgprijs 2010 bepaald. De kanshebbers zijn Mom in Balance, Mind Your…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De winnaar wordt op 10 november tijdens het bekendgemaakt.

related partner content for mobile comes here

De drie finalisten:

-
Mom in balance heeft een uniek concept ontwikkeld voor zwangere vrouwen (ook na de bevalling) om te kunnen sporten in de buitenlucht. Geen muffe sportscholen maar lekker in het bos of de duinen bezig zijn met je lichaam en je toekomstige kindje. Het taboe dat je als je zwanger bent niet meer kunt sporten wordt hiermee totaal van de kaart geveegd.

-
Het doel van mindyourownlife.nl is het bieden van één platform waar jongeren met al hun vragen over welzijn en geluk terecht kunnen. Met de anonieme, laagdrempelige wijze waarop jongeren op de site terecht kunnen wil mindyourownlife.nl bereiken dat jongeren tijdig met hulpverlening in aanraking komen indien dit nodig is.

-
GezondShop is de speciaalzaak voor een gezond en zelfstandig leven. Voor iedereen, in elke levensfase, biedt GezondShop kwaliteitsproducten, diensten, cursussen en spreekuren op gebied van preventie, gezondheid, veiligheid, zelfstandigheid en ontspanning. Het is een eigentijdse thuiszorgwinkel en adviescentrum in één. Het aanbod is ondergebracht in de volgende drie thema’s: Groeien & Stoeien, Leven & Beleven, Gaan & Staan.

De NIMA Marketing in de Gezondheidszorgprijs 2010 is bestemd voor de zorgorganisatie die in 2010 het meest succesvol is geweest in het opzetten en uitvoeren van zorgmarketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in