3 finalisten Nima Marketing in de Gezondheidszorgprijs
De winnaar wordt op 10 november tijdens het Nima Marketing in de Zorgcongres bekendgemaakt.
De drie finalisten:
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
- Mom in Balance
Mom in balance heeft een uniek concept ontwikkeld voor zwangere vrouwen (ook na de bevalling) om te kunnen sporten in de buitenlucht. Geen muffe sportscholen maar lekker in het bos of de duinen bezig zijn met je lichaam en je toekomstige kindje. Het taboe dat je als je zwanger bent niet meer kunt sporten wordt hiermee totaal van de kaart geveegd.
- Mind Your Own Life
Het doel van mindyourownlife.nl is het bieden van één platform waar jongeren met al hun vragen over welzijn en geluk terecht kunnen. Met de anonieme, laagdrempelige wijze waarop jongeren op de site terecht kunnen wil mindyourownlife.nl bereiken dat jongeren tijdig met hulpverlening in aanraking komen indien dit nodig is.
- GezondShop/ Thuiszorg West-Brabant
GezondShop is de speciaalzaak voor een gezond en zelfstandig leven. Voor iedereen, in elke levensfase, biedt GezondShop kwaliteitsproducten, diensten, cursussen en spreekuren op gebied van preventie, gezondheid, veiligheid, zelfstandigheid en ontspanning. Het is een eigentijdse thuiszorgwinkel en adviescentrum in één. Het aanbod is ondergebracht in de volgende drie thema’s: Groeien & Stoeien, Leven & Beleven, Gaan & Staan.
De NIMA Marketing in de Gezondheidszorgprijs 2010 is bestemd voor de zorgorganisatie die in 2010 het meest succesvol is geweest in het opzetten en uitvoeren van zorgmarketing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid