Overslaan en naar de inhoud gaan

NS Hispeed start merkcampagne

Deze maandag start de nieuwe merkcampagne van NS Hispeed.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De televisiecommercial is een animatie, die laat zien dat een Europees hogesnelheidsnetwerk vanaf Nederland te bereiken is, en dat zo'n reis met een muisklik te boeken is. Vonken vliegen langs de belangrijkste Europese bestemmingen, zoals Frankfurt, Berlijn, Parijs en Londen.

related partner content for mobile comes here

De campagne, ontwikkeld door het nieuwe bureau van NS Hispeed, , bestaat uit een commercial, print en online.

Deze campagne moet met name de veelheid aan bestemmingen communiceren. Thalys is welbekend, maar je hebt ook ICE International, Eurostar, en de Fyra verbinding tussen Amsterdam en Rotterdam.

Die inhoudelijke bekendheid moest opgebouwd worden, dus werd visueel gemaakt dat die hogesnelheidsreizen naar honderden bestemmingen in heel Europa makkelijk via te boeken zijn.

Binnen de paars-rode animatie zie je een 'Sparkle', een vonk, die vanaf de herkenbare Europese steden raast en uiteindelijk uitkomt in Nederland, waarna de vonk overgaat in een muisklik. De stijl van de animatie, gemaakt door animator Raphael Bartels, moet de snelheid van het product uitstralen, maar ook het comfort en de kwaliteit van het reizen.

Online komt de animatie terug in banners, die de belangrijkste bestemmingen in combinatie met de reistijd en de trein die ze er heen brengt, weergeven. Net als de commercial -en de binnenkort te verschijnen printuitingen- leiden de banners naar de website. Doel van de campagne is dat mensen de NS Hispeed website actief gaan gebruiken bij het boeken van hun reis: ‘Alle hogesnelheidsreizen beginnen bij je thuis.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in