Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne GroentenFruit Bureau: ‘Dat ziet er lekker uit!’

De nieuwe campagne ‘Dat ziet er lekker uit!’ van GroentenFruit Bureau gaat vandaag van start.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne is gericht is op kinderen van 7 tot 12 jaar en moet deze kinderen op een speelse manier laten ontdekken hoe ‘cool en leuk groenten en fruit zijn‘. Ouders willen dat hun kinderen groenten en fruit zoals appels en worteltjes eten omdat het gezond is. Daarom is de campagne ‘Dát ziet er lekker uit!’ in het leven geroepen. Deze campagne is onderdeel van de overkoepelende ‘2x2’- campagne die ouders en kinderen wil activeren hun dagelijkse 2x2, dat staat voor 2 ons groenten en 2 keer fruit, te halen.

related partner content for mobile comes here

Voor kinderen is er nu de site . Daarop staan weetjes over groenten en fruit, kleurplaten, de speciaal ontwikkelde game ‘Pakfruit’, maar ook de ‘Fruitalizer’, een online gadget waarmee kinderen hun ouders, vrienden en klasgenoten om kunnen toveren in groenten en fruit. De campagne wordt ondersteund door Stichting KidsVitaal en wordt via alle radio en tv-zenders uitgezonden. Ook wordt de campagne gecommuniceerd bij aankoop van appels en tomaten bij Dirk/Bas/Digros. De campagne is tot stand gekomen door een belangeloze bijdrage van Do Company (creatie, concept en uitvoering), C41 (productie), Zigt (mediaplan) en Big Advertisements (game).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in