Campagne GroentenFruit Bureau: ‘Dat ziet er lekker uit!’
De campagne is gericht is op kinderen van 7 tot 12 jaar en moet deze kinderen op een speelse manier laten ontdekken hoe ‘cool en leuk groenten en fruit zijn‘. Ouders willen dat hun kinderen groenten en fruit zoals appels en worteltjes eten omdat het gezond is. Daarom is de campagne ‘Dát ziet er lekker uit!’ in het leven geroepen. Deze campagne is onderdeel van de overkoepelende ‘2x2’- campagne die ouders en kinderen wil activeren hun dagelijkse 2x2, dat staat voor 2 ons groenten en 2 keer fruit, te halen.
Voor kinderen is er nu de site www.datzieterlekkeruit.nl. Daarop staan weetjes over groenten en fruit, kleurplaten, de speciaal ontwikkelde game ‘Pakfruit’, maar ook de ‘Fruitalizer’, een online gadget waarmee kinderen hun ouders, vrienden en klasgenoten om kunnen toveren in groenten en fruit. De campagne wordt ondersteund door Stichting KidsVitaal en wordt via alle radio en tv-zenders uitgezonden. Ook wordt de campagne gecommuniceerd bij aankoop van appels en tomaten bij Dirk/Bas/Digros. De campagne is tot stand gekomen door een belangeloze bijdrage van Do Company (creatie, concept en uitvoering), C41 (productie), Zigt (mediaplan) en Big Advertisements (game).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid