UM sponsor War Child
Universal Media is de nieuwe sponsorpartner van War Child op het terrein van (media)strategie en media-inkoop.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Door zijn relatienetwerk in te zetten, ondersteunt UM War Child onder meer om campagnes in de diverse media onder de aandacht te brengen. Een van deze campagnes was van Air Miles, waarvoor UM naast media-advies een groot deel van de advertentieplaatsingen regelde. De campagne leverde War Child in anderhalve maand tijd ruim een miljoen Air Miles op.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Robbert Bodegraven, communicatiemanager van War Child: 'Naast dit eerste concrete resultaat is de samenwerking met UM ook een belangrijke stap in onze verdere professionalisering. Als organisatie met een strikt lage kostenbeleid is de steun van UM van groot belang, omdat wij het moeten hebben van gesponsorde media-aandacht.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid