Overslaan en naar de inhoud gaan

Euro RSCG Bikker benoemt Ferry de Bakker tot interim directeur

Euro RSCG Bikker, het Rotterdamse communicatie- en design adviesbureau, heeft Ferry de Bakker, voormalig CEO Europe van Burson-Marsteller,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij neemt, in ieder geval tot het einde van het jaar, de taken over van Frank Neervoort, die zijn functie heeft neergelegd en het bureau op 1 november zal verlaten.

related partner content for mobile comes here

De Bakker was jarenlang directeur van de Nederlandse vestiging van Burson-Marsteller, kreeg in 1995 de leiding over haar Europese vestigingen en in 1998 van die in Azië en Australië. In 1999 verliet hij het bureau en vestigde zich als adviseur in Frankrijk en Singapore. De Bakker heeft vooral ervaring in bureaumanagement en in corporate communicatie. Hij werkte onder meer aan grote veranderingsprojecten voor o.a. Akzo-Nobel, Unilever, de Koninklijke Landmacht en Det Norske Veritas.

Bij Euro RSCG Bikker gaat De Bakker op zoek naar een opvolger van Neervoort. Hij zal naast zijn werk als bureaumanager een aantal adviesopdrachten voor klanten leiden en op korte termijn een aantal adviseurs aantrekken om het bureau verder te versterken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in