Overslaan en naar de inhoud gaan

Twentsche Courant Tubantia doet test met 3D

Afgelopen zaterdag stond er op de voorpagina van de Twentsche Courant Tubantia wel een hele onscherpe foto, drie machines met blauw rode…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

3D in print
Naast de voorpagina, heeft deze editie van de courant ook een extra katern met verschillende 3D foto’s en de daaraan gerelateerde artikelen. Een opvallend ding is wel dat ruim één vierde van de pagina’s uit dit katern bestaat uit Media Markt advertenties waarbij de 3D televisie wordt aangeprezen in een 3D advertentie. Mijn vraag hierbij is dan ook of de Twentsche Courant Tubantia deze editie heeft uitgebracht om extra inkomsten te generen of om te laten zien dat ze met innovatie bezig zijn? Na wat research te hebben gedaan blijkt namelijk het grootste deel van mijn omgeving de 3D effecten in de courant niet eens te kunnen zien. Ik moet wel zeggen dat ik de manier van adverteren van de Media Markt wel heel creatief vind. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de ROI van dit experiment aangezien het om een advertentie voor maar twee Twentse vestigingen gaat.

related partner content for mobile comes here

Mocht je benieuwd zijn naar de effecten van 3D dan kun je deze vinden op . Opvallend is wel dat de Media Markt hier niet met advertenties terug te vinden is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in