
Dat werd gistermiddag tijdens de Nieuwjaarsbijeenkomst van de Groep Uitgevers voor Vak en Wetenschap in de Hermitage in Amsterdam bekendgemaakt. Food Inspiration Magazine geeft volgens de jury 'vakinformatie als een ultieme belevenis van de zintuigen, een novum voor een doelgroep die wil zien, ruiken, voelen en proeven. Een online tijdschrift om van te smullen!'
De overige genomineerden waren 360 Marketing Solution (Reed Business), Duurzaam Gebouwd (CEO Media), REAXYS (Elsevier) en Skipr Mashup (Springer Media). Aan de Lof Prijs voor Vakinformatie is een geldbedrag verbonden van 10.000 euro.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe Lof Prijs is een initiatief van de Stichting Lucas-Ooms Fonds en de Groep Uitgevers voor Vak en Wetenschap van het Nederlands Uitgeversverbond.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee