Overslaan en naar de inhoud gaan

Joore leidt Grey Amsterdam

Patrick Joore (42) wordt per 1 maart managing director van Grey Amsterdam. Hij vervangt de Australische Hazelle Klønhammer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Grey gaat zich meer dan voorheen richten op de Nederlandse markt. David Patton, ceo en president Grey Group Emea: ‘Terwijl we flink zijn gegroeid in de Emea-regio, hebben we ondanks al onze inspanningen ons potentieel in Nederland nog niet volledig benut. Nu Patrick aan boord is en we samen een duidelijke marktstrategie voor ogen hebben, ben ik ervan overtuigd dat er een nieuw Grey ontstaat dat een sterker en meer geïntegreerd aanbod aan zijn Nederlandse klanten zal bieden.’

related partner content for mobile comes here

Joore is nu nog managing partner van merkactivatiebureau Blutarsky. Daarvoor was hij head of account bij Lowe en csd bij PPGH/JWT. In 2009 werd Grey Amsterdam gereorganiseerd. moest een internationale creatieve hotspot worden, geleid door de een jaar eerder uit Londen overgekomen executive creative directors Colin Lamberton en Seyoan Vela, en de eerder onder meer bij W+K en 180 werkzame .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in