Overslaan en naar de inhoud gaan

Twee keer goud Nederland bij PMC Awards

De eerstejaars studenten campagne 2005 van ABN Amro en de Sun Lucky Sunny-actie van Unilever Nederland zijn dit jaar met een gouden PMC…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De PMC Awards is een Europese prijs voor de beste campagnes met een promotioneel element. In totaal ontvingen negen Nederlandse campagnes een bronzen, een zilveren of een gouden bekroning in Brussel. Nederland is daarmee een van de best scorende landen in Europa op het gebied van brand activation.

related partner content for mobile comes here

Voor Nederland zijn de volgende campagnes bekroond:

Goud, Sun Lucky Sunny-actie, Unilever Nederland & Lowe en Draft

Goud, Eerstejaars studenten campagne 2005, ABN Amro & Downtown Actiemarketing

Zilver: Novib Pakt Uit!, Novib
Zilver: 50|50, Leger des Heils & Only
Zilver: Schrijf geschiedenis met de nieuwe citroën C6, Citroën & &KoenseSeverein
Zilver: Chatman, KPN Hi & Lost Boys
Brons: The flight of the golden container, Air France KLM Cargo & Euro RSCG
Brons: No House Wine, Homeplan & great:
Brons: Prinsessenbeschuit, Van der Meulen & Backbone.

Voorzitter van de internationale jury is Renate Vogt. Nederlands afgevaardigde in de jury is Kees-Jan Rozestraten, directeur van De Combinatie van Factoren. De PMC Awards worden georganiseerd door de Promotional Marketing Council van de EACA. Zowel DDMA als Vea zijn lid van EACA.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in