Twee keer goud Nederland bij PMC Awards


De PMC Awards is een Europese prijs voor de beste campagnes met een promotioneel element. In totaal ontvingen negen Nederlandse campagnes een bronzen, een zilveren of een gouden bekroning in Brussel. Nederland is daarmee een van de best scorende landen in Europa op het gebied van brand activation.
Voor Nederland zijn de volgende campagnes bekroond:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGoud, Sun Lucky Sunny-actie, Unilever Nederland & Lowe en Draft
Goud, Eerstejaars studenten campagne 2005, ABN Amro & Downtown Actiemarketing
Zilver: Novib Pakt Uit!, Novib
Zilver: 50|50, Leger des Heils & Only
Zilver: Schrijf geschiedenis met de nieuwe citroën C6, Citroën & &KoenseSeverein
Zilver: Chatman, KPN Hi & Lost Boys
Brons: The flight of the golden container, Air France KLM Cargo & Euro RSCG
Brons: No House Wine, Homeplan & great:
Brons: Prinsessenbeschuit, Van der Meulen & Backbone.
Voorzitter van de internationale jury is Renate Vogt. Nederlands afgevaardigde in de jury is Kees-Jan Rozestraten, directeur van De Combinatie van Factoren. De PMC Awards worden georganiseerd door de Promotional Marketing Council van de EACA. Zowel DDMA als Vea zijn lid van EACA.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid