Overslaan en naar de inhoud gaan

Chuck Porter CP + B naar Nederland

Als sinds de start van Molblog, schrijf ik met regelmaat over de spraakmakende campagnes van Crispin Porter + Boguksy. Het digitale bureau…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als sinds de start van Molblog, schrijf ik met regelmaat over de spraakmakende campagnes van
Het digitale bureau uit Miami wint jaarlijks alle grote prijzen.

Omdat het in mijn ogen de allerhoogste tijd wordt, dat het gros van de brand managers in 2007 veel verder gaan dan het bekende: "doe mij een bannertje en een breezer ananas", heb ik Chuck Porter uitgenodigd om te spreken op het

Want je merk activeren en revitaliseren in het digitale tijdperk, gaat toch verder dan alleen een flightje bannertjes? Maar hoe dan? Nou dat laat Porter middels verschillende cases zien op 26 oktober!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in