Overslaan en naar de inhoud gaan

Blogs steeds belangrijker voor communicatiemanagers

Blogs worden steeds meer topprioriteit voor grote ondernemingen in Nederland schrijft Adformatie. Bijna iedereen ziet de potentiële impact…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Enkele cijfers:
- 25% is zeer bekend te zijn met weblogs.
- De meerderheid is redelijk bekend met blogs.
- 25% is het nog een zeer duister gebied.

related partner content for mobile comes here

Interpretatie van dit antwoord moet zijn is dat men weet wat een weblog is. Dit is anders dan dat men weet wat er te koop is in weblogland. Welke weblogs er zijn, wat is hun inpact, hoe worden deze beheerst en hoe zijn webloggers te bereiken, maar wellicht nog belangrijker, hoe zijn ze te monitoren.

Verdere punten:
1) niet iedere communicatiemanager is actief bezig met weblogs.
2) er is (nog) geen concreet beleid rondom monitoring (online knipseldiensten) van blogs
3) het zelf pro-actief inzetten van weblogs als corporate communicatie-instrument.

Bijna iedereen is van mening dat ontwikkelingen met blogs een potentiële invloed hebben op hun organisaties. Ik ben benieuwd wanneer er, net als in het marketing vakgebied, waar we al veel online marketeers zien bij bedrijven, er online communicatiemanagers komen. Zou een zinvolle stap zijn!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in