Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoofdredacteur Emerce vertrekt

Anton van Elburg vertrekt als hoofdredacteur van Emerce. Anton gaat de kunsten waarmee hij van Emerce een multimediatitel heeft gemaakt nu…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Anton van Elburg vertrekt als hoofdredacteur van . Anton gaat de kunsten waarmee hij van Emerce een multimediatitel heeft gemaakt nu toepassen in een eigen bedrijf.

related partner content for mobile comes here

Anton laat een ieder per e-mail weten dat hij na de succesvolle start in de dotcom-periode, het faillissement, de herstart, Iconomy Publishers, Quote Media, VNU Business Publications, ruim 60 nummers, 4 Industry/E-days, 10 Updates, 7 partnerblogs, 5 eigen blogs en een paar gig aan webcontent in 7 jaar tijd
het tijd vindt voor iets nieuws.

Per 1 januari zal hij met een eigen bedrijf zich gaan richten op 'content development': het bedenken, opzetten en uitvoeren van print- en onlineprojecten, al dan niet in opdracht van derden.

"Emerce staat er goed voor. Ik heb alle vertrouwen in de nieuwe redactie, eDay trok vorige week een record aantal bezoekers en er wordt winst gemaakt. Qua timing leek me daarom dit het beste moment om te vertrekken."

VNU verliest misschien wel zijn beste hoofdredacteur en moet naar een nieuwe op zoek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in