Overslaan en naar de inhoud gaan

De gedachte achter...

Door gastbloggers Bas Verhart en Marleen Stikker.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

We krijgen wel vaker de vraag: 'Wat is nu eigenlijk en wat wil het zijn?' Misschien is er 'onduidelijkheid' doordat het onderwerp breed is: media, entertainment en technologie. Maar dat is met opzet, want we willen niet blijven hangen in het doelgroep-denken. We zijn er daarom voor zowel creatieven en kunstenaars als voor het bedrijfsleven en beleidsmakers.

related partner content for mobile comes here

Het event moet dus een antwoord bieden op vragen als: Wat voor betekenis heeft de zich explosief ontwikkelende technologie voor de entertainmentindustrie? En welke rol kan Amsterdam in die zo snel veranderende wereld spelen?'

User generated content en Web2.0 spelen een belangrijke rol tijdens PICNIC '06. Het internet wordt overspoeld met door de gebruikers gemaakte films, foto's maar ook nieuws.

Bloggers vormen zelfs een belangrijke bron voor de 'serieuze' journalistiek die dankbaar gebruik maakt van de inside-kennis van de talloze bloggers op het internet. Op PICNIC zijn er dan ook een aantal succesvolle bloggers onder de sprekers. Regine Debatty van 'We make money not art', de winnaar van de prestigieuze Webby-award, maar ook Joseph Jaffe, marketing goeroe en blogger is aanwezig.

Maar PICNIC '06 gaat niet alleen over trends. Juist het samenbrengen van mensen is belangrijk. Het is zeker niet de bedoeling dat alleen de koppen die op de cover van Business Week hebben gestaan hun bijdrage komen leveren. Het gaat juist om diegenen waarvan wij verwachten dat ze daarop binnen afzienbare tijd te zien zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in