Een Effie voor Van Vollenhoven!
Het filmpje van Van Vollenhoven's Onderzoeksraad voor de Veiligheid over de Schipholbrand hield de in Nieuwspoort aanwezige journalisten 10…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het filmpje van Van Vollenhoven's Onderzoeksraad voor de Veiligheid over de Schipholbrand hield de in Nieuwspoort aanwezige journalisten 10 seconden stil, zo meldde het NOS Journaal. Los van het feit dat alleen daarmee waarschijnlijk al een record gebroken is, getuigt Van Vollenhoven's aanpak van een goed begrip van de werking van de media. Het filmpje was inderdaad overdonderend; geluid en beeld droegen bij aan een echte 'beleving'. Meestal moeten we het met saaie grijze ordners doen. Je kunt twisten over de smaak ervan, maar effectief was het zeker. Het wordt eindeloos herhaald op alle TV-netten en nog nooit eerder stapten Ministers zo snel op.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid